Post by osfulhamalfi on Feb 18, 2022 12:01:10 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ World of Tanks Blitz 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker world of tanks og har spilt det siden 2015, og startet med 360-versjonen og deretter til xbox one-versjonen. Dessverre er konsollversjonen litt dårlig nå, men blitz er fortsatt fantastisk og jeg elsker det! Bra jobba med wargaming!
Dette spillet er så gøy, kontrollene er praktiske, til tider litt grinete, men kompensert med den fantastiske oppmerksomheten på detaljer og det morsomme spillet! Jeg var opprørt over at noen av camoene kun var tilgjengelige ved å kjøpe camoflauge-beholdere, og har ikke vært i stand til å få tak i disse camoene siden.
Internettet mitt er bra, men når jeg spiller det, og jeg fortsetter å få høy ping og minst 6 % tap, er det ikke mye, men jeg forårsaker ulemper, jeg vil være takknemlig for krigsspill for å kunne hjelpe meg med dette problemet .
World of Tanks Blitz Strategi woo
Bra spill det eier
Fint spill som er vanskelig å dyrke. Men hardt jordbruk er det som gjør spill bra
For mange feil, for eksempel første, er kampene ikke jevne. Det bør gå etter Exp pluss tilleggene og etter spillernes rank.2nd til mange feil. Der vi burde tapt vant vi. 3. når du sikter med en kontroller bør være mer nøyaktig enn bare å bruke tastene på en datamaskin. 4. det er juksemakere der ute, hvor jeg traff en tank 10 ganger og det ble ingen skade tatt på spillerens tank. 5. cameoen skal bare fungere når du er bak en busk, ikke når du er i åpent sikte.
Jeg synes det er et ganske bra spill for det meste, men det faktum at jeg ikke kan fullføre arrangementet for en gratis tank suger, og jeg lurer fortsatt på hvorfor det er stridsvogner fra den kalde krigen i et WW2 tankspill
Spillet er veldig bra, men 3 ting jeg ønsker 1 i en begivenhet legg til en gratis tank for hver begivenhet, slik at folk som ikke har premiumpass ikke føler seg triste eller sjalu 2 legg til nye runder og røntgen 3 legg til maskingevær og multiturret-tanker pluss når kommer de japanske tungene, fortsett med det gode arbeidet
BH
Wotb-skaperne, autoloaderne i tier 10 er bare for overmannet 400 skader per skudd er altfor mye, også lette tanker er bare for raske og det er for mange kart til at de lette tankene lett kan drepe tunge tunger. Jeg får autoloadere hver eneste runde og her er hva som skjer: 400! 800! 1200! det er ALT for mye og mausen har ingen fordel å vinne sikkert. Den har rustning, men autoloaderne river bare gjennom dem, autoloaderne skal ha 2 kuler i stedet for 3 og mausen har en pistol som klarer 500
Dårlig at man ikke kan spille flere venner I lag. Og det er dårlig grafikk.
Virker ikke. Kommer kun inn på innstillinger meny. Får opp "obligatoriske spillressurser ble lagt til i nedlastingskøen.
Det er så flott at kulen min gikk gjennom en fiende med hofteskyting, og det er enda større når de alltid matcher deg mot tier 8 når du har tier 7 tank, kraftgapet er så stort, og det som er gøy med dette spillet er lønn for å vinne jeg bare har 1 lag syv tank og det er det fordi de jævla pengene er så dyre at når du vinner et spill og gjorde 2200 skader får du bare 1 til 5k mynter og når du taper blir pengene trukket med 20k I anbefaler dette spillet helt uten spørsmål
beste spillet noensinne
Veldig bh
World of Tanks Blitz حکمت عملی uehu
Hver gang jeg så på annonser, ble spillet mitt plutselig mørkt og starter meg på nytt til starten, jeg vet ikke om dette er en feil eller feil, men vær så snill å fikse dette!
jeg liker kontrollene på vanlig WoT bedre .. jeg har vanskelig for å kontrollere turret på. telefon app. alt bra men ellers.. må bare lære å spille bedre uansett mer tid å spille
Jeg elsker tanks og pvp, så dette spillet er perfekt for meg, også jeg elsker hvordan de prøvde å få dette spillet så historisk korrekt som mulig.
Virkelig et av de få beste krigsspillene av høy kvalitet jeg kunne finne på mobil til tross for mengden av lønn for å vinne. Jeg håper de gamle tankene som ble fjernet fra den tidlige utviklingen av spillet fra da spillet først ble utgitt, kommer tilbake som Ms1. Jeg håper på en bedre fremtid for dette spillet.
Dette spillet er veldig bra, men jeg ga det 4 stjerner fordi det er for mange roboter, og robotene er ikke engang flinke til å sikte, annet enn at det er bra. Jeg har også et spørsmål... er Madfish_Accurate en bot eller noe, fordi alle spillere når jeg spiller og det er Madfish sier at det er en bot
Jeg kan ikke gå inn i spillet. Den er bare frosset på tilkoblingsskjermen. Jeg har prøvd alt, men jeg kan ikke gå inn i den
Det er et av de beste mobile tankspillene etter min mening, det har sine problemer. men alt i alt er det utrolig underholdende og morsomt
Hør her, jeg har spilt dette spillet i MANGE år! Og jeg hadde en konto som var på Google+. Og nå ble google + fjernet og jeg mistet den gamle kontoen min. Hva å gjøre? Jeg vil ha den tilbake!😭 jeg hadde Kuro Mori Mine og Pz IV Anko sp eller hva den heter. Kan dere hjelpe meg med å få den tilbake? Forresten, jeg elsker dette spillet så mye!!!
Kult strategi spill!!
Moro, men er for mange mennesker som suger.
Menn blir litt fort lei
World of Tanks Blitz Strategi cey
Spillet er ganske morsomt og har god grafikk. Veldig bra kodet, men det er på en måte mest lønnsomt å vinne, veldig veldig griny og til tider blir det kjedelig og krasjer noen ganger. Men jeg anbefalte likevel dette pvp-tankskytespillet!
De nye oppdateringene gjør spillet lite morsomt. Premium sprett like bra som alle skudd. Bortsett fra 30 ganger mer penger. Det virker som hvert skudd sporer motstanderen. Selv på tårnet. Det er tydeligvis et spor der oppe. Det virker som om de spiller et lag hvor de ikke kan bomme eller sprette. Men alt du skjøt spretter eller sporer. Full av op bots. Jeg prøver å like spillet. Men det er en kjærlighetshat-ting. Ønsker ikke å slette. Fordi har mange tanker. Skulle ønske noen ville kjøpe kontoen min.
Crazy Cooking Chef Simulation ldm
Interessant spill, i spillannonser er det vondt, siden du ikke bare kan se dem, de fortsetter å bytte mellom annonse og Play, hvis de skal brukes er det bare å la dem kjøre og bare gi avbryt/hent på slutten av tillegget, også repeterende og ikke relatert til denne spillsjangeren! Og hva er vitsen med å ha en annonse som spilles opp ned??
Utrolig bh for å Være nettbrett spill
Jeg liker dette spillet! 👍
Kult spill
Hver 2. uke må du oppdatere hele spillet....selv ressurser..ikke fornøyd med dette.Sobsata consuming.u bør beholde data som vi allerede har..men hvis du snakker om spill så er det bra.jeg liker
Kartet viser ikke alle fiendtlige stridsvogner. Jeg blir truffet fra ingensteds siden jeg ikke klarer å oppdage dem ved hjelp av kartet.
Jeg ville gitt fire stjerner, men det fortjener fem fordi det er små endringer du bør gjøre. Jeg foretrekker at du ikke må vise fiendens navn helse og markere fienden og det skal ikke være aito Amimer det ville gjøre spillet mer realistisk dette ikke bare min preferanse det er alle 100 millioner brukeres forespørsel takk for at du leste
Ikke et dårlig spill, men det jeg misliker mest er elementene til å se og skjule spillet. Hvordan pokker forsvinner en tank og dukker opp igjen i min synslinje. På dette tidspunktet er det bare trolling. Jeg blir stadig ødelagt av usynlige tanker som viser seg å være på sletten, men på en eller annen måte er usynlige for meg. Jeg håper wargaming tar tak i dette problemet.
En ekte lønn for å vinne tankspill. Absolutt søppel
Spillet Wot er det beste som har hendt meg siden..... når jeg tenker meg om, har det aldri vært noe så bra som spillet. BESTE SPILLET NOENSINNE! LAST NED (ANBEFALES PÅ DET MESTE AV MEG SOM HAR DE STØRSTE TANKSENE!!!)
Kontrollene er forvirrende og altfor kompliserte, og oppgraderingssystemet er langt utover forståelse. Og hvorfor du må sitte ute en kamp hvis du blir sprengt er dumt. En veldig frustrerende spillopplevelse.
100 % verste spill, vennligst ikke last ned det. De vil alltid gi noob-lagmedlemmer til å miste spillet vårt og kjøpe premium-ting. De vil alltid minus pengene våre for hvert eneste spill hvis vi vinner spillet også, for å kjøpe premium-ting. et 100 % verste spill, vennligst ikke last ned dette spillet. verst av tid og internett. Ikke tap penger og tid på dette dårlige spillet
Jeg har spilt i mange år, og jeg er trist over at jeg mister tålmodigheten. Matchmaking er for tiden et stort problem. Å tape konstant på grunn av uerfarne spillere er frustrerende. Som svar på denne krigsspillingen vurderes ikke foreslåtte ytelsesprosenter med matchmaking. Spørsmålet mitt nå er, burde det ikke være det?
Høy ping gjør spillet på grensen uspillbart.Så etter at du har tapt et par kamper fordi det tar 10 sekunder før tanken din endelig bestemmer seg for å finne reversgiret, bombarderer spillet deg med 3-5 annonser som ber om penger til kasser.