Post by sweatwhiisillitug on Feb 28, 2022 5:45:01 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crown of the Empire 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crown of the Empire 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Crown of the Empire 2 2022 version ▞▞▞
Annonser är väldigt irriterande
Älskar det!
Har problem med att ladda spelet. Gillar spelet väldigt mycket. Frigör upp till en viss nivå då måste du betala eller titta på 1 - 3 30 sekunders annonser.
Spelade flera nivåer sedan crown stannade på en nivå som tidigare avslutats. Nu kan inte gå vidare från nivå 9
ROLIGT!
Roligt
Betalt och kan nu inte få spelet att öppna
Roligt spel men för mycket reklam...
Det är ett gulligt spel, men definitivt inte gratis. Du måste antingen betala för att låsa upp hela spelet eller titta på annonser. Och att spela på mobilen är bra, önskar bara att vi kunde förstora uppdraget för att se vad vi måste göra istället för att gissa
Bra spel. Beroendeframkallande
Intressant
jag älskar det här spelet
Utmärkt spel
Jag älskar det här spelet! Avkopplande & roligt! Fortsätt så!
Det här spelet fungerar inte
Coolt spel
Bra tidsfördriv. Rätt enkelt men underhållande.
Bra spel, speciellt för kostnaden!
Älskar spel som dessa
Bra litet spel, trevlig liten historia om du följer den lol
Crown of the Empire 2 Strateji Oyunları mluy
Älskar det! 👍👍
Crown of the Empire 2 Strategie lntp
Utmanande! Till andra tidpunkten! Det får dig att tänka två steg framåt. Jag älskar det!
Älskar dessa spel
Mycket trevligt
Utmanande!!!!
Crown of the Empire 2 策略 dsm
Bäst
Som spel kan inte få annonsen att lägga till fler nivåer kan inte låsa upp lön för alla nivåer
Bra spel!
Jag gillar verkligen spelet så jag tog med det. Nu måste jag titta på annonser för att gå 2 nästa nivå, men det fungerar tyvärr inte heller. Jag kom till nivå 12. Irriterande som fan!!!
Grafiken är ok och vissa ord är felstavade, men spelet är perfekt för priset och om du får alla 3 stjärnor på varje nivå till slutet får du bonusnivåer!
Det här spelet är bra,. Den är så liten att den är svår att se. Tack och lov finns det inte massor av annonser, och när du når en viss nivå har du möjlighet att köpa hela spelet eller titta på en annons för att få nästa nivå gratis.
Laddas ner men förblir inte öppen
Jättebra 👍
Utmärkt! Älskar utmaningarna och extra spelande 😁
Jag älskar alla dina spel, och det här är ett fantastiskt tidshanteringsspel!
jag gillar det
Garfield™ Rush Veiksmas brpq
Först kan du göra skärmen större än du kan inte, och eftersom jag spelar den på min telefon är den för liten att se. Snälla du. Gör det så att du kan göra skärmen större hela vägen genom spelet det skulle göra det bättre att spela på en telefon. Ser du vad du tycker?
Svårt att klara nivåer
Annonser är irriterande.