Post by sweatwhiisillitug on Feb 28, 2022 6:06:14 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guardians of Cloudia ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guardians of Cloudia IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack guld ▞▞▞
▞▞▞ Guardians of Cloudia 2022 version ▞▞▞
spillet er godt. Jeg kan godt lide at spille fangehuller og ting. nødt til at reducere tidspunktet for nogle begivenheder som banket. så man kan afslutte det hurtigere. en anden ting er, at spillet nogle gange åbner, og nogle gange sidder det fast på sort skærm. Jeg kender ikke den nøjagtige årsag, men jeg spiller nogle tunge spil uden problemer. så der er muligvis ikke noget problem i memu emulator. siden i dag formiddag kan jeg ikke starte spillet. hver gang jeg vælger et tegn og trykker på start, kommer det op på sort skærm, og der sker ikke noget.
Kedelig! Du kan bogstaveligt talt gøre alt automatisk. Tilføjelsen sagde, at dette er ligesom Pokemon, men det er ligesom de gacha.Jeg troede, jeg gik rundt og prøvede at fange monster, men det er bare gacha. Også det vi undskylder tilføje er virkelig krybende. Meget skuffet
Fantastisk spil, jeg har ikke brugt en eneste dollar på det, men jeg har det rigtig sjovt. Jeg har spillet mange spil af denne slags, ingen fik mig så hurtigt til at blive hooked. Hvis dette fortsætter i endnu en uge eller to, vil jeg måske begynde at bruge. Også spillet er meget glat, og grafikken er bare smuk. Godt arbejde gutter, fortsæt det gode arbejde.
Guardians of Cloudia RPG axoz
Har brug for at rette dette fejlede spil. Kunne være fantastisk med bedre f2p-balancering, der vil være en masse øde servere, hvis du ikke fikser p2w-gabet. Andet end det elsker spillet. Får ikke 5 stjerner, fordi der ikke er nogen måde at holde trit med nogen, der taber hundredvis af dollars om dagen på et spil. Desværre tror jeg, at dette spil vil være endnu en spøgelsesby-app bortset fra de mennesker, der allerede har sat tusindvis i deres karakterer.
Jeg skulle have læst anmeldelser, betalt rigtige penge for at få diamanter for at få en loot box og så skulle jeg betale diamanter for at åbne kassen? Automatisk stifinding er også ubehageligt, men kan ikke finde ud af, om der er en måde at slå det fra.
Uplanlagt mission og sidder fast uden holdspiller. Jeg er nødt til at afinstallere, da der ikke findes nogen løsning for at fortsætte op på mit niveau. Annoncen er meget fristende og forventningen til spillet er ikke op til standard.
Har du store problemer med rabatterne i spillet under begivenheder, har du også problemer med, at dine moderatorer på din discord-kanal er respektløse og uvidende og har misforståede beskyldninger om, hvordan og hvad jeg har købt, så løs dette
I starten er alt ok. Jeg betaler endda for at spille. Pludselig bliver spillet ved med at gå ned. Der er gået 2 dage, og jeg kan ikke spille. Jeg gætter på, at alle "vi beklager"-annoncer ikke er for ingenting.
Virkelig sjovt og glat spil. Masser af livskvalitetsting. Det er måske lidt forvirrende i starten. Så mange systemer og menuer. Ønsker virkelig, at udviklere ville lave tidligere kæledyrsudviklinger som skind. Jeg vil tøve med at udvikle nogle kæledyr til topstjerner, fordi jeg ikke kan lide udseendet af den endelige udvikling. Overvej venligst, at udviklere
Lette niveauer...til et punkt. Så er du fanget i rigerne af at lave 'dailies', indtil du rammer quest-niveau-grænser pålagt af spillet, når du først har ramt disse caps, er det tilbage til dagbladene, indtil den næste cap er nået. Alt kan også "automatiseres". Dejligt spil, men ingen reel udfordring eller pege på det. Der lægges for meget vægt på køb i butikken ligesom alle andre spil i denne genre, fantastisk, hvis du har penge at brænde, ikke så fantastisk, hvis du ikke har.
Spillet er helt forfærdeligt, niveaugrænser, der tager uger eller længere tid at løfte, og forfærdelig kundeservice, som det værste, jeg nogensinde har mødt. Jeg leverede skærmbilleder af transaktionen, der viste alle relevante oplysninger, dato, ordrenummer osv., men det var ikke nok. Pyt med, at det tog næsten en hel uge at få et svar i første omgang. Bare for at blive bedt om at give flere skærmbilleder, som om det første sæt ikke var nok? SPILD DIG IKKE TID, PENGE ELLER INDSATS! VÆRDILØST SPIL!
Al kosmetik og det gode udstyr er låst inde bag betalingsmure. Og jeg mener ikke at bruge nogle få dollars her og der. Jeg mener MANGE penge. Alle på tilfældige kasser for at få materialet til at få tingene. Jeg har brugt min rimelige andel af penge på dette spil, og du kan næsten ikke se det sammenlignet med folk, der ikke bruger en skilling. For ikke at nævne krydsserver-matchingen, hvor vi har et serverlvl-loft på 79, og vi er tvunget til at kæmpe mod servere, der er 10 lvl over os.
Jeg er ude af stand til at spille. Jeg får den downloadet og får så en hvid boks uden tekst i, der bare siger ok nederst til højre.
Efter at have spillet det lidt i begyndelsen kom jeg til den konklusion, at dette er endnu et billigt anime-spil. Først og fremmest er det mest afskrækkende aspekt at køre automatisk til quests, der er ingen mulighed for ikke at gøre det! Hvis du bare uden tanke render rundt som bot eller noget, vil selv en lille smule kontrol være nyttig. For det andet er stemmeskuespillet ganske enkelt følelsesløst, nogle gange passer skuespillet ikke til scenens intensitet. For det tredje sker historien så hurtigt, at du ikke forstod, hvad der skete.
Historien er ikke konsekvent, der er mange steder, hvor dialogen ikke vises, hvilket gør den overordnede bue og tutorial svær at forstå. Nogle fordele er dog kæledyr og skind.
Elsker det, bortset fra at jeg forsøgte at danne en guild, men alle navne var "upassende"... Jeg prøvede en masse navne, og nogle af de navne, jeg prøvede, var eksempel: "Blahblah". Hvordan er det upassende?
Nostalgiske barndomsminder, der mindede mig om min MS. flere år!!!
Det er mere, vi betaler og har det sjovere, og de ædelstene, vi giver, virker kun for de gratis ting, du skal købe rigtige ædelstene for at bruge de andre ting. Jeg hader spil som dette, alt det samme kampsystem, intet nyt
postede du seriøst en annonce, der sagde "genshin pokemon = dette spil", så grafikken kommer ikke i nærheden af genshin effekt. selv Minecraft klarer sig bedre
Guardians of Cloudia RPG zdjf
Guardians of Cloudia Rollenspiele sfk
Venlig over for F2P.
Dette GUARDIANS OF CLOIDIA er det samme onlinespil kaldet CLOUD SONGS
Gider ikke engang installere dette spil. Hvis du kan lide et spil, der automatisk spiller for dig, er dette dine spil. Beklager annoncerne er så skræmmende. Kedeligt gameplay, historie. Bare endnu et skrald mmo.
Det ser ud til at det KUNNE blive et godt spil. Jeg tror, at skaberen bekymrede sig mere om reklamer end selve spillet. Du skal ikke bekymre dig om historien. Det går enten for hurtigt, er afskåret eller er bogstaveligt talt ikke-eksisterende i mange tilfælde blot at sige dit navn, og det er hele dialogen. Indtil videre er kæledyrssystemet den typiske Gatcha. Du tilkalder dem, eller de bliver bare givet til dig. Har typisk auto-pathing, som du ikke slår til. Det sker bare.
P2W, går ned lige midt i forsøget på at indlæse visse forekomster. Bare for meget for lidt
Det er et sødt spil indtil videre, men som andre har sagt mangler dialogteksterne det meste af tiden. Den bliver ved med at gå i automatisk tilstand, så afspilleren ikke aner, hvor de er eller skal hen. Dette spil ser ud til at have et stort potentiale, hvis udviklerne kan løse de store fejl, der stadig er i spillet.
Okay
Spillet er sjovt og underholdende. Men belønningen er virkelig lav. Som at lave massive quests eller begivenheder n rippe 10k sølv n ting som det. som svarer til 0 i dette spil er en rigtig joke. Løs dette. Vær mere generøs, og spillet kan få 5 stjerner
Good Pizza, Great Pizza Casual dwxl
Det er ikke anderledes end enhver MMORPG fra eyougame. Spillede i en måned, før jeg gav op på grund af kedsomhed. Det er P2W, det er ingen steder, som det var kikset til at være og ekstremt griny. Der er begivenheder, men du er tvunget til at slå dig sammen det meste af tiden og efterlader ingen solo-begivenheder, hvilket er ekstremt mangelfuldt. Der er masser af disse spil i Google Play Butik, find et andet i stedet.
Jeg ville så give dette spil en bedre score, men hver gang jeg begynder at komme ind i det, går det bare ned, jeg kan være på 5 min eller en time, men ikke desto mindre går det ned et par gange. Det blæser, jeg har prøvet det på flere telefoner, tablet og lap top, alle ender i samme resultat. Det er en spilfejl, RIP!
lige fra starten lavede du disse store pop-up paneler med en lille ulæselig dialog på dem. samsung s10. det ser ud til at være en god dialog, men jeg har brug for et forstørrelsesglas for at spille dette spil. reparer og svar, så vil jeg prøve igen.
Dårlig erfaring, du arbejder på dette i 4 år, og spillet er det med andre spil med bedre grafik (LoD og andre). Mange BUGS DU SIGER INGEN ANNONCER, men min fjende er lilla alle sammen (telefonbrug SD870). Har nogle savner at skrive: eksempel Tutorial del ( Mina, ikke for nogen "furthur", vent på mig. Du bogstaveligt talt "furthur".